Alla dessa härliga länsbor.

Många intressanta och inspirerande besök och samtal blir det så här i valrörelsens slutspurt. Träffade denna mycket bestämda dam i Kolbäck som onekligen hade åsikter om en viss centerpartiledare. Vet inte om det syns att hon lipar.
Tjejerna på äldreboendet Ädelstenen i Hallstahammar kommer att höja sina röster för att höras framöver. Rör inte våra tjänster!
Jorges Flores på företaget Benteler vid Östra Verken i Skultuna bjöd in till arbetsplatsbesök där jag minsann fick göra rätt för mig också. Tror att det var en del av avgasröret till en Porche som jag fick lära mig att montera. Allt under överinseende av Hasse. Man kanske kan få sommarjobb?
Och så var det Nils Larsson, 87, som hade superkoll på alla mina insändare i Arbogatidning.
Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback